بزرگترین مرکز آموزش وردپرس و پرورش قرقاول

پرورش قرقاول آمریکایی هلندی پاکستانی بلژیکی لیدی

بزرگترین مرکز آموزش وردپرس و پرورش قرقاول

پرورش قرقاول آمریکایی هلندی پاکستانی بلژیکی لیدی

شغلی میلیونی!!

یکی از بهترین شغل هایی که می شه از اون توی ایران نام برد که فوق العاده بازار فروش خوبی داره پرورش قارچ می باشد.

قارچ جزء سفره هر ایرانی شده است و شما هر چقدر هم تولید کنی به راحتی می توانید در بازار های محلی و سوپرمارکت های محل بفروش برسانید.

شما فقط 4 میلیون سرمایه اولیه می خواهید و در هر دوره بالای 10 میلیون تومان درآمد خواهید داشت. فقط کافی است به وبسایت سعیدمارکت مراجعه نمایید.

پرورش قارچ در خانه و تولید قارچ:

پرورش قارچ در خانه و تولید قارچ یکی از شغل های پردرآمد این روزهای کشور عزیزمان ایران می باشد. و شما به راحتی می توانید به درآمدهای بالایی از این کار دست پیدا کنید. به شرطی که یک آموزش کامل رو قبلش سپری کرده باشید. و از صفر تا صدش رو بدونید چی به چی هست.

تولید قارچ-تولید قارچ
تولید قارچ-تولید قارچ

بهتون تبریک میگم! اگر دنبال پرورش قارچ هستید،شما جای درستی اومدید! چون در اینجا قراره سعیدمارکت یک آموزش ویدیوئی واقعا واقعا کامل بهتون بده. که دیگه زیر و بم این کار رو یاد بگیرید. خوبی دیگر این آموزش اینه که برای استارت کار پرورش قارچ بهتون آموزش میده چجوری با تجیزات ارزان کار رو استارت بزنید و تولید قارچ کنید. که این مزیت فوق  العاده هزینه شروع کسب و کارتون رو کاهش میده.

 

بیکاری و رویای کسب و کاری با سوددهی بالا

متاسفانه اوضاع و شرایط کاری کشورمان بهم ریخته می باشد. و اکثرا بیکار هستند و یا از درآمد ناچیز خود ناراحت. اینجاس که باید کمر همت ببندیم و با مطالعه یک کسب و کار با سوددهی ایده آل برای خود ایجاد کنیم.در این صورت شما از حالت بیکاری در می آیید و صاحب یک کسب وکار می شوید. که مدیرشم خودتون هستید و به قول معروف آقا بالا سر ندارید. و برای یک مرخصی کوچیک نیاز نیست مدام التماس کسی رو بکنید. به نظر من حتی نباید سراغ کارهای کارمندی رفت. چون حقوق و مزایاش با شرایط الان نمی خونه و باید دنبال یک کار دیگه ای رفت.

تولید قارچ-تولید قارچ
تولید قارچ-تولید قارچ

پس نتیجه می گیریم اگر کسی در مورد یکی از مشاغل آزاد آموزش ببینه و استارت کارش رو بزنه. درآمد و شرایطش خیلی از شغل کارمندی هم بهتره. این حرف من نیست حرف خیلی از کسانی است که شغل دلخواه شون رو استارت زدند.


برای مطالعه ادامه مقاله بر روی پرورش قارچ کلیک نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.